Vásárlási feltételek
Ebben a menüpontban ismertetjük annak menetét, hogyan rendelheti és kaphatja meg leggyorsabban névre szóló takaróját.
Budapest területén kiszállíáts vállalunk, melynek költsége 2.000.- Ft.
Átvételi lehetőségek belföldön,külföldön egyaránt:
Postai utánvéttel (ebben az esetben a teljes postaköltség és az utánvételi díj összege Önt terheli. kb 1890.-Ft).
Fizetés
A takarók ellenértékét kigyenlítheti a személyes átvételkor, előrefizetéssel postai utalványon, átutalással és postai utánvét esetén a postásnak átvételkor.
A csomagolási költséget minden esetben mi álljuk. A szállítási költség elszámolására - amennyiben a csomagot postai úton küldjük - a postai utánvét igazolószelvénye elégséges.
Általános szerződési feltételek
A szerződő ügyfél (továbbiakban ügyfél) a szolgáltató e-mail címére (szekely.andrea@freemail.hu) elküldött megrendeléssel elismeri, hogy a szolgáltatóval jogerősen szerződött és e szerződés alapjaként az alábbiakban található általános szerződési, és szolgáltatási feltételeket elfogadja. A megrendelés önmagában az ügyfél számára nem formál jogot, ami alapján követelheti a szolgáltatást, ha az általa megadott kiszállítási cím illetve a telefonszám nem valós.
Megrendelésében kérjük pontosan tüntesse fel a nevét, e-mail címét, címét és a telefonszámot. Ez utóbbira azért van szükség, mert a pontos egyeztetést megkönnyíti. Kérjük a minél jobb szolgáltatás érdekében együttműködéseddel segítse munkánkat.
A szolgáltatás pontos meghatározása
A szolgáltató vállalja az ügyféllel egyeztetett méretű, színű és mintájú takarók elkészítését, és az ügyfél által megadott módon való szállítást. A megrendelés értékét a szolgáltató megelőlegezi, azt az ügyfélnek utólag kell kifizetni.
Adatbiztonság
Az ügyfél személyes adatait, biztonságos tárolását és kezelését a szolgáltató saját hatáskörén belül megfelelő technikai eszközök alkalmazásával biztosítja. A szolgáltató hatókörén kívül egyedül az ügyfél felel az adatok biztonságáért. Esetleges visszaélésekért és abból adódó károkért kizárólag az ügyfél felel. Birtokunkba jutott adatokat kizárólag a megrendelések teljesítéséhez használjuk fel, azokat bizalmasan kezeljük és semmilyen körülmények között nem adjuk tovább.
Szerződés felmondása
Visszaélés esetén, vagy ha az ügyfél nem teljesíti kötelességeit, a szolgáltató bármikor azonnali hatállyal felmondhatja a szerződést és törölheti az ügyfél adatait. Az ügyfél bármikor kérheti a szerződés felbontását. Ez esetben a szolgáltató törli az ügyfél adatait a rendszeréből.
Rendelés érvényessége
A megbízás a megrendelés elküldésével történik meg. Amennyiben elfogadtuk a rendelését, e-mailben értesítést küldünk erről (visszaigazolás). Kérjük, hogy bármilyen reklamáció esetén az e-mailben megadott visszaigazoló levélre hivatkozzon.
Árak
A takarók árai a szolgáltató weboldalán találhatók. A szolgáltató fenntartja a jogot, hogy bármikor előrejelzés nélkül az árait megváltoztassa. A visszaigazolás időpontjában érvényes árak a mérvadók. Az áruk ellenértéke a takaró átvételekor fizetendők. A weboldalon feltüntetett akciós árak csak a készlet erejéig érvényesek.
Fizetés és szállítás
A takarókat a kézhezvételkor kell kifizetni. Amennyiben más fizetési módra tart igényt, kérjük, jelezze felénk e-mailen. Visszaigazolásunkban mindig láthatja, hogy a leadott rendelés mennyibe kerül. Ha módosít a rendelésén, akkor a megrendelés módosított visszaigazolása tartalmazza a helyes értéket. A megrendeléstől számítva kb. 10-14 nap, mire készhez kapja / átveheti a takaró(ka)t. Ha ennél sürgősebb, akkor kérjük lépjen velünk kapcsolatba, és mi megpróbálunk segíteni. Ebben az esetben 1.000. Ft sürgősségi díjat számítunk fel.
Áru átvétele
Az ügyfél köteles a megrendelt, minőségileg kifogástalan árut átvenni, és az áru értékét téríteni. Az akciós takarókat csak az aktuális készlet erejéig tudjuk biztosítani. Ha egy takaró már nem elkészíthető, akkor az ügyfél értesítése után korrigáljuk a megrendelését.
Felelősségek
Kisebb csomagolási sérülések miatt az ügyfél nem utasíthatja vissza az árut. Ezen felül sem a szolgáltató, sem partnercégei nem vállalnak semmilyen felelősséget az esetleges következményekért, melyek a szolgáltatás igénybevételével, azt követően vagy avval párhuzamosan léptek fel.
Amennyiben a takaró a szállítás során megsérült, azt természetesen díjmentesen kicseréljük. Az árucikk cseréje csak az eredeti csomagolás és a sérült árucikk megléte esetén lehetséges.